Shany

22.11.2011 17:47

 

 

 

Jméno: SHANY

Datum narození: 1.7. 2008

Pohlaví: Fena

Plemeno: x NO

Výška: 48 cm

Váha: 18 kg

Zbarvení srsti: Vlkošedá

Dosažené zkoušky: ZZO

 

Shanynka je velice pozorná fenečka Německého Ovčáka. Shanynku jsme nalezli společně s její maminkou na ulici v listopadu roku 2008. Maminka se mi zdála trošku jako Belgický Ovčák ale také křížená. Jako 4měsíční jsme si ji tedy vzali domů a maminka od Shanynky by se měla nacházet přibližně 7 km od nás a plánujeme její návštěvu. Shanynka se zotavovala opravdu pomalu a nedůvěřovala nikomu kromě mě a všude byla mým malým ocáskem. Byla tak roztomilá :) ale to ona je i teď :) Ale v té malé psí dušičce určitě zanechalo toto hanebné lidské chování jizvy a i přesto, že s trpělivostí Shanynka opět začla důvěřovat lidem, má moc ráda malé děti, se kterýma by nejraději skotačila až do rána, se čas od času vyskytnou situace, při kterých z ničeho nic schová ocásek mezi nožky a běží se schovat do boudy, pod desky, nebo ke mě, protože ví, že u mě má vždy útěchu a hlavně ochranu. Toto lidské chování mě zarazilo natolik, že již uvažuji o otevření vlastního útulku, ale bohužel zatím nejsou finance ani na základy, a celkově je to velice nákladné. Přesto bych těmto zvířátkům chtěla pomoci, ale bohužel nevím jak. Shanynka je již můj druhý pejsek z ulice a nikdy toho nelituji. Tu lásku, kterou pejskové vrací, ta se nevyrovná snad žádnému papíráčkovi...ta láska je tak upřímná, tak prostě opětovná, snaží se tím vrátít to, co jiní lidé pejskovi nedali - lásku, ochranu, porozumění, ale především rodinu.. a tou pro mně tohle malé psí miminko je. I přesto že již je starší, stále ji ochraňuji, protože lidé jsou zlí a mohou jí ublížit  i přesto, že ona začala důvěřovat, miluje hraní s pejsky i fenečkami, ale i ti ji mohou ublížit, protože je to stále štěně, které nechápe slovo Bát se... protože jsem ji to odnaučila, čehož trošku teď lituji, protože se nebojí věcí, kterých by se měla bát, ale snad časem pochopí... Prosím nezahazujte životy našich psích kamarádů, mějme je rádi i s jejich chybama, nezáleží na tom, zda má papíry, a jak je úspěšný. I ten nejlínější a nejškaredější pes má uvnitř srdce, které dokáže milovat... mějme je rádi aŤ jsou takoví jací jsou, jsou to naši přátelé, kteří nás provázejí životem už stovky let,a navždy zde s náma budou, když nám bude nejhůř..